top of page

Проєкт реконструкції Голосіївської площі з фонтаном та зеленими дахами

Оновлювати Київ та робити його більш дружнім до людей - один з основних принципів діяльності компанії A Development.

Ми не лише будуємо чисельні об’єкти столичної нерухомості, в які можна вигідно інвестувати, а й дбаємо про благоустрій та створення якісних публічних просторів у нашому місті.

Зараз йдеться про Голосіївську площу як невід’ємну частину території поблизу нашого об’єкту - мультифункціонального комплексу White Lines, де мешканці та гості столиці можуть не лише вигідно купити квартиру, комерційну нерухомість, а й взяти в оренду приміщення для ведення власного бізнесу у новому торгово-розважальному комплексі.


 

В межах ревіталізації території навколо ЖК White Lines ми вже реконструювали хол Довженко-Центру. На черзі – облаштування нового громадського простору навколо виходу з метро “Голосіївська” – на однойменній площі.

Ескізну концепцію благоустрою незатишної транзитної Голосіївської площі A Development яку забудовник замовив в Бюро ініціативної архітектури "GA" Влодка Зотова, про що ми повідомляли ще наприкінці минулого року. Зараз пропонуємо громадськості ознайомитись з повною версією проєкту. До слова, за попередніми підрахунками реконструкція Голосіївської площі може коштувати до 5 млн євро.



Також концепція передбачає новий наземний перехід через вулицю Васильківську і переміщення переходу через Голосіївський проспект убік, аби до нього не треба було додатково повертати, виходячи з метро. Окрім цього, планується інтегрувати велодоріжки та встановити на площі сучасний фонтан.


«Поруч знаходиться Голосіївський парк — фантастичне місце відпочинку з купою зелені, озерами. На контрасті із ним площа-пательня виглядає геть як знущання».


«Своєю концепцією ми прагнули створити у людей враження, що вони приїхали відпочивати у Голосієво, а не отримувати тепловий удар, тому з’явилась ідея завести воду на площу, створити багаторівневу мікрокліматичну групу», — коментує Зотов.

Зараз відсутність дерев на площі пояснюють великою кількістю комунікаційних мереж під землею і обмеженнями щодо висадки зелених насаджень. Зотов визнає: «Це буде складний танець з бубнами, але ситуацію однозначно потрібно виправляти. Є варіанти, як ці дерева розташувати — ми запропонували свій у концепції. Багато мереж вже не діють, тож можливості точно є».



На даний час потенціал публічного простору поряд з однією з найдинамічніших культурних інституцій України — Довженко-Центром — геть не розкритий, а зрозуміти, що всередині знаходиться національний кіноархів, майже неможливо.

Отже, спираючись на результати урбан-аналізу площі в її теперішньому стані, ми пропонуємо якісне вирішення трьох найважливіших проблем Голосіївської площі: якомога більше зелені, сучасні велодоріжки та фонтан замість розпеченого влітку асфальту; новий наземний перехід через вулицю Васильківську і переміщення переходу через Голосіївський проспект трохи вбік, аби до нього не треба було додатково повертати, виходячи з метро. Також ми плануємо посилити репрезентацію Довженко-Центру, з тим, щоб підвищити його доступність і впізнаваність, а згодом проводити відкриті виставки та інші культурні події на площі поряд з культовою будівлею та перетворити частину сходів до установи на амфітеатр – як місце для тусовки молоді і не тільки.

Розроблена концепція вже отримала схвалення міської влади, і компанія A Development разом з партнерами готові виконати реконструкцію Голосіївської площі власним коштом, проте зараз ми очікуємо того часу, коли ситуація в країні стабілізується настільки, щоб почати необхідні роботи.

Принагідно нагадуємо, що компанія A Development в рамках підтримки та збереження культурної спадщини столиці вже інвестувала десятки мільйонів гривень в оновлення фасаду Довженко-Центру, благоустрій скверу у внутрішньому дворику, капремонт вхідної групи та реконструкцію бомбосховища.

Важливим є також наш позитивний досвід у цій сфері, адже компанія A Development з партнерами вже здійснювала реконструкцію публічного простору – Арсенальної площі, яка стала однією з найбільш впізнаваних локацій Києва - A Station - своєрідною лендмаркою.





bottom of page